پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 150562
نخستين يادواره ۸۸ شهيد مخابرات و بيسيم استان چهارمحال و بختياري برگزار شد
تاریخ انتشار : 1393/12/01 18:07:04
نمایش : 1486
سردار سليماني گفت: چهارمحال و بختياري ۸۸ شهيد را در حوزه مخابرات و بيسيم به انقلاب تقديم نموده است که اين افتخار بزرگي براي استان چهارمحال و بختياري و مردم ولايتمدار ما است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، نخستين يادواره شهداي مخابرات و بيسيمچي استان چهارمحال بختياري به منظور پاسداشت ياد و خاطره ۸۸ شهيد دلاور حوزه مخابرات و بيسيم استان با حضور خانواده معظم شهدا و ايثارگران برگزار شد.

در اين مراسم که به همت سپاه حضرت قمر بين هاشم (ع)، مخابرات، پست و تلگراف، بنياد حفظ آثار و ارزش هاي دفاع مقدس، صدا و سيماي چهارمحال و بختياري و بنياد شهيد و امور ايثارگران برگزار شد، سردار رضا محمدسليماني فرمانده سپاه حضرت قمر بني هاشم (ع) با تقدير از جايگاه شامخ شهدا اظهار داشت: ما هر چه داريم از شهدا است. کساني که جان خود را براي حفظ امنيت و رفاه و پيشرفت ما تقديم انقلاب کردند.

سردار سليماني گفت: چهارمحال و بختياري ۸۸ شهيد را در حوزه مخابرات و بيسيم به انقلاب تقديم نموده است که اين افتخار بزرگي براي استان چهارمحال و بختياري و مردم ولايتمدار ما است.

سليماني با تقدير از همه ارگانهايي که در برگزاري اين يادواره همت گماردند، زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا را وظيفه همه برشمرد و تاکيد کرد: اين به اين دليل است که شهدا به گردن ما حق زيادي دارند چرا که بدون هيچ چشمداشت و توقعي جان خود را فداي آرامش ما کردند.

وي گفت: امروز به برکت خون همه شهدا از جمله شهداي بيسيمچي و سيمبان عزيزمان، تفکر انقلاب بر خلاف خواست دشمنان انقلاب به تمام جهان صادر شده است. و امروز همه ما شاهد اين هستيم که در لبنان، سوريه، عراق، يمن و بسياري ديگر از نقاط جهان مردم آنها با همان فرمولي عليه ظلم و ستم استکبار جهاني و صهيونيسم مي جنگند که رزمندگان و مردم ما جنگيدند و مي جنگند.

در ادامه اين جلسه معنوي، سردار مدعو، آقاکيشي ضمن ابراز خرسندي از توفيق حضور در اين جلسه معنوي گفت: همه ما دعوت شده ي به اين جلسه هستيم و اين شهداي بيسيمچي، سيم بان و مخابرات هستند که ما را به ميهماني خود فراخوانده اند که اين بالاترين افتخار براي ما حاضرين در اين جلسه پربار معنوي است. 


سردار آقاکيشي ادامه داد: به برکت خون شهدا و رزمندگان، کشور ما امروز بالاترين قله هاي علمي و فناوري را که فناوري طراحي و توليد موشک است درنورديده و اقتدار ما به جايي رسيده است که امروز در سوريه که کيلومترها آنسوتر از مرزهاي ما است، خط توليد موشک راه اندازي کرده ايم.

سردار آقاکيشي در پايان گفت: اين ايستادگي غرورآميز ما در مقابل نظام سلطه جهاني و پيشرفت هاي روزافزون ما همه مرهون خون شهدا است و انشاالله که ما بتوانيم قدردان اين نعمت و قدردان خون شهدا باشيم.
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html